Geoblog.pl    zbigniewbalke    Podróże    Sardynia, Sycylia 2015    Powrót do domu

Powrót do domu

Polska, Stryków

Informacje ogólne

Powrót do Polski już szybki i nie męczący. Z Trapani do Modlina to niecałe 3 godziny lotu.
Na lotnisku w Trapani dowiedziałem się od polskich turystów że przylatując z Modlina ok. północy nie było problemu z dostaniem się do centrum Trapani - Ostatni bus czekał na pasażerów. Nie mogę zapewnić że jest tak zawsze

Staraliśmy się się żeby zwiedzić Sardynię i Sycylię po jak najniższych kosztach, ale korzystając z hoteli o dobrym standardzie. Sypialiśmy w większości w apartamentach z aneksem kuchennym.
Nie musieliśmy jadać w restauracjach, przygotowywaliśmy posiłki w pokoju, do każdego obiadu czy kolacji piliśmy niezłe włoskie wino. Kuchnie były dobrze wyposażone [naczynia, sztućce ,płyty kuchenne indukcyjne, mini ekspresy do kawy]. Produkty żywnościowe w supermarketach i na ulicznych straganach [poza centrami turystycznymi] były niewiele droższe niż w Polsce. Zabraliśmy z Polski nieco suszonych wędlin [myśliwska, krakowska sucha] pakowane próżniowo. Wszędzie w apartamentach były lodówki.
Koszt tej podróży to po 590 EUR. Na osobę
Obejmuje to przeloty Ryanairem, przejazdy busem między miastami i w mieście, zakwaterowanie i wszystkie zakupy w Polsce i we Włoszech. Z taksówki skorzystaliśmy tylko raz w Cagliri – 5 EUR